Reklamacje



1.    Sprzedawca odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. 

2.    Nabywca może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem info@maxokazje.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

a.    imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nabywcy, 

b.    datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 

c.    przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy, 

d.    wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 
4.    Sklep rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 
5.    Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres e-mail przypisany do konta danego Użytkownika w ramach Allegro. W uzasadnionych przypadkach Sklep może wysłać odpowiedź na inny, wskazany przez składającego reklamację adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl